utorak, 10. svibnja 2016.

Crtanje - Prvi post

Ja sam Marija i ovo je moj blog o crtanju.

Odabrala sam ovo za svoju temu jer stvarno volim crtati i možda se u budućnosti odlučim i za Akademiju likovnih umjetnosti..
Kao mala počela sam se baviti crtanjem, kad god mi je bilo dosadno uzela sam papir i olovku te crtala nešto iz dosade. Malo po malo, shvaćala sam da mi ne ide toliko loše. Imala sam svoj novi hobi.

Išlo mi je sve bolje i bolje pa sam svoje najbolje radove slala poštom za časopis OK!, ali nažalost ni jedan crtež mi nije bio objavljen ha-ha! Crtež na kojemu sam radila najviše bio je crtež-portret "Little mix-a", crtala sam ga možda i više od 4 sata.

Kod kuće imam više od stotinjak svojih radova koje skupljam već od djetinjstva. Imam radove Eifelfovog tornja, raznih životinja, prirode, portreta slavnih osoba(mada i ne volim baš crtati portrete), te još svačega.

Za par dana ću početi objavljivati neke od svojih najdražih crteža.

Nema komentara:

Objavi komentar